piątek, 1 sierpnia 2008

Backend - jak wygląda twoje zaplecze?

Na początku mojej przygody z PHP i tworzeniem paneli administracyjnych towarzyszył mi mały niedosyt. Zawsze byłem ciekaw jak wyglądają zaplecza, zarządzające, profesjonalne serwisy internetowe. Jakie rozwiązania stosują? w jakim stopniu są to rozwiązania innowacyjne a w jakim stare sprawdzone, użyteczne wzorce. Czy mój PA nie jest za skąpy czy zbyt lamerski.
Teraz mamy możliwość zaobserwowania jak prezentują się różnego rodzaju rozwiązania w wielu otwartych systemach zarządzania treścią. Weźmy pierwsze z brzegu


Teraz troszeczkę zmieniłem podejście do tworzenia backendów. Od czasu do czasu gdy nie mam natchnienia przeglądam już istniejące rozwiązania i szukam drogi środka - by wszystko bez nadmiaru niosło ze sobą intuicyjność i wygodę pracy.

Przegląd paneli administracyjnych jakie stworzyłem w roku 2008.

KontorX GWT - wszystko szło rewelacyjnie GWT zawładnęło moim sercem ale sam fakt płynącego czasu i ograniczeń EXT GWT i zachcianek klięta spowodował że ..
  • Strona głowna

  • Zarządzanie stronami
  • Dodanie nowego produktu
  • Zarządzanie produktami


.. powstał panel ..

KonotrX HTML
  • Zaraz po zalogowaniu wita nas mały dashbord

  • Kategorie w sklepie

  • Zarządzanie produktami
  • Załanczanie grafiki do produktu




WiDooM - prostota przeźroczystość to jest to!
  • Logujemy się

  • Strona głowna panelu administracyjnego
  • Zarządzanie treścią na stronie

A jak wygląda Twoje zaplecze?

Brak komentarzy: